Frukost och hundrastningen klar


Har precis ätit klart frukost och rastat hundarna och matat djuren.
Djuren har tagit förmiddags-vila nu och snarkar gott på golvet i sina bäddar. 

Ska ta tag i lite saker i köket sen igår. Vi åt ju räkor så det är massa räkskal som luktar urk som jag måste bära ut till soprummet.

Hittade en blogg för en stund sedan där man kan vinna glasögon från synoptik, med gina tricots bågar. Jag var med och tävlade såklart! Behöver ju nya glasögon så det skulle ju passa som handen i handsken om man vann ett par. Ett plus är ju att jag redan har mina linser hos synoptik så då får man ju sin egan optiker i så fall :)

Nu ska räkorna ut till soptunnan!



Kommentarer
Postat av: i d a f o t o - ida gilbertsson

svar: lagt till dig med på bloglovin nu :)

2010-11-03 @ 11:07:19
URL: http://idafoto.blogg.se/
Postat av: linaa vikken pina

Demva riktigt rejäla o BRA pris=P 349kr på skopunkten som hittat!!!

Tjockrejäl sula för oss fryssna och bra urgröpade så dem borde va säkra på marken tycker jag:D

Fanns inte så många kvar så skynda att fynda!

2010-11-03 @ 11:07:34
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0