Snart kommer hjärtat hem <3



Nu kommer hjärtat hem strax så jag ska börja förbereda lite här hemma för mys med levande ljus o så.
Funderar på om man ska tappa upp ett bad eller bara mysa med ljus omkring sig helt enkelt!
Bad är mysigt men man blir så trött av det och jag är redan lite trött så då kommer jag nog somna direkt ;)

Förresten, bröder står och bakar sig självt för fulla muggar ute i köket! Mumsigt det kommer bli med nybakat till frukost imorgon!
Nybakat och en stor kopp tea!

Imorgon är det jobb igen som gäller. Har varit ledig i fyra dagar nu. Så blir jobb i tre dagar nu och sen ledig fyra dagar igen. Hela den här veckan är det jag och Linda som ska jobba tillsammans. Det kommer bli awsome!
Sara och jag har alltid lyckats missa varandra på senare tid när vi jobbar. Jobbar jag så är hon ledig och jobbar hon så är jag ledig. Skit trist! Men vi tar väl igen det sen i jul när julhandeln kommer igång o alla får jobba massor :)

Nu ska mysfaktorn skapas!!!!


Kommentarer
Postat av: S A R A - Carpe Diem

Nu är dagens blogg utsedd, kika in och se om det var du som hade turen att vinna! :)

2010-11-03 @ 22:08:25
URL: http://insidesara.blogg.se/
Postat av: SIEL

haha OJ, det var inte dåligt du :o

men skor är kul,riktigt kul-.

väskor med.. bah. jag är narkoman på allt (not drugs!)

2010-11-03 @ 23:09:27
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0