Snön faller vit på taken...

.....och hela familjen är vaken!

Vi håller på att tvättar för fullt här hemma. Eller ja, Niclas mest. Jag hjälper till. Jag plockar mest här hemma o tänder ljus så vi ska få lite värme här inne. Tycker att vi har skitkallt i lägenheten. Ska ringa Uppsala hem imorgon o säga det. Plus något knasigt med blandaren i duschen. Den väljer lite som den vill när den ska vara kall eller var... Kul när man duschar... SUPRISE!!! Typ!

Snön faller utanför fönstren o mys och julkänslan smyger på mer och mer. Det blev ingen runda på stan eller arbetsförmedlingen idag. Chefen ringde och frågade om jag kunde komma in o jobba så det blev till att sticka dit direkt istället. Hann dock med en snabb runda på stan efterråt så att jag kunde köpa i alla fall två julklappar till Niclas.

När jag kom hem har jag suttit o slagit in julklappar o presenter. Jonna fyller ju år dagen innan nyårsafton så då blir det ju extra paket då :) Lill-Micke fyller år samma dag så måste klura ut något som man kan ge honom i present. Svårt det där med att komma på vad man ska ge till killar. Någon av er läsare som har idéer på vad man kan köpa till en kille som fyller 25?

Pratade med Jonna idag. Hon berättade vad hon skulle ge Niclas i julklapp. Det är sååå perfekt! Jonna du är bäst! Han kommer bli skitglad :)

Nu ska jag ta o gå o hämta en till glas. Har köpt hem sån där glas som är typ fryst saft i smala plastpåsar eller hur man nu ska förklara. När jag var liten hette dom sug o läsk har jag för mig. Nu heter dom någonting med polar-is.   Det är mumsens det där! Körsbär är min favorit tror jag! Niclas gillar citronen!

Hoppas alla haft en mysig första dag på veckan så här första adventsveckan :)




Bjuder på en bild från julklappsinslagningen idag när Whiskey hjälpte till!









Kommentarer
Postat av: Stina

Sv: Jag vet faktiskt inte... Grädde eller nån sorts glasyr kanske? Om man har mycket florsocker i glasyren så brukar den väl bli lite hårdare (tror jag) så de kanske gjorde sån ^^

2010-11-29 @ 23:40:06
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0