Hemma från Eskilstuna


Kom hem för en timme sedan från Eskilstuna.
Har spenderat två dagar där tillsammans med mina bästa tjejer Jonna och Johanna och Johannas lilla dotter Esmeralda.
Gårdagen spenderade vi hemma hos Johanna. Vi gjorde varma mackor och grekisk sallad. Efterrätten stod Jonna för och det blev jordgubb- och rabarber paj. Så otroligt gott. Sen va det soffhäng och fruktätande/godisätande framför Irene Huss (om det stavas så vet jag ej) samt kungarna av tylösand.
När det var slut iaf så var det sovdags. Jonna,Johanna och lilla E sov i sovrummet och jag intog soffläge.
Sov lite halvkonstigt eftersom jag drömde massa mardrömmar om att Niclas var otrogen och inte ville vara tillsammans längre :/ 
Men när jag vaknade så hörde jag glada röster från sovrummet så då smet jag in dit och så var det morgonmys i sängen med lilla E som var på lekhumör :)


Här får ni lite bilder på fina lilla E (som förresten börjar bli stor och växer så det knakar) ;)


















Vem har sagt att pitbulls inte kan vara familjehundar? :)







Kan sätta på sig cykelhjälmen själv också ;)





Sista dagen spenderade jag hos pappa. Satt o pratade om allt mellan himmel och jord.
Pratade faktiskt mycket om farmor och farfar. Om hur mamma o pappa träffats och när.
Vi gick i genom släkthistoria lite grann. Det var väldigt intressant.

Sista timmen hos pappa så städade jag åt honom och såg till så att han hade mat i kylen hemma o om det var något mer han behövde.


Nu har jag ätit lite färskpasta och köttfärs från i lördags.
Mätt som sjutton så ska röra mig från datorn så jag inte jäser fast här!

Bjuder på en sista bild på Diwa på vägen hem från Eskilstuna. Hon älskar att resa och sover hela tiden när hon inte sitter o kollar ut genom fönstrena.





Nog för nu!
Hörs och störs gott folk!!


 


Kommentarer
Postat av: linaa vikken pina

vilka sötnosar både 4bent o 2bent.



SV: japp jag mena uppsala:D

2010-10-05 @ 00:15:38
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0