Ny bil :)


Nu har vi ny bil :) Den som jag länkade till i ett tidigare inlägg.
Niclas var iväg och köpte hundbur efter han köpt bilen så nu är den monterad också.

Hämtade mat på Dragon Palace efter burbygget. Tigerräkor i stark sås för min del och kyckling i kokosmjölk med röd curry för Niclas del.

Imorgon blir det jättesovmorgon. Börjar klockan ett! Får se hur länge man sover. Förmodligen vaknar man runt nio i alla fall fast man får sova längre. Men vad gör det, har jag energi kanske jag borde ge mig ut på en springrunda innan jag åker och jobbar. Har gått ner 3 kg på ett par veckor nu och jag är super nöjd!
Några kilo till kan jag pressa ner mig. Har ju ingen brådska någonstans, är ju många månader kvar tills det är sommar igen och man ska klä sig i shorts o sånt.

Nu ska familjen sova. Höres imorgon igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0