Så gott!


Var jättesugen på fisk idag så jag lagade hajmalfilé till mig och hjärtat.
Gjorde sås på creme fraiche,gräslök,fiskrom och citronpeppar.
Glömde att köpa laktosfri creme fraiche så nu har jag jätteont i magen och den gör jordens uppror!
När man inte ätit laktos saker på ett tag så är det lätt att glömma av sig när man ska ha sånt som man inte använder så ofta, t ex creme fraiche. Niclas äter ju vanlig så då blir det automatiskt att jag tar en sån utan att tänka på det. Men nästa gång så tänker ja fasiken på det!!
Åt en fiskfilé och räknade ut att den var hela 200gr stor. Helt sjukt mycket omega jag måste ha fått i mig. Kropp i omega-chock! (rimmade nästan?)

Imorgon kanske vi har en ny bil när jag slutar jobbet. Jag hoppas :)
Våran bil ska in på test på verkstad och sen ska den prissättas och utifrån det vet vi om vi ska ha den svarta passaten som jag länkade till igår.
*Hoppas*

Nu ska jag bege mig mot badrum och sängen så det blir uppdatering imorgon härnäst.
Sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0