Sista kvällsrundan med hundarna


Har varit ute med hundarna sista rundan för ikväll.
Det är riktigt kallt ute och jag klädde inte på mig tillräckligt o glömde vantarna så jag frös hela rundan.
Är huvudet dumt får kroppen lida.

Jobbet har gått bra idag. Varit stökigt i butiken även idag men byggarna gjorde det sista idag så när jag slutade klockan 18 såg det riktigt bra ut!
Provhytterna har fått fina tapeter. Snygga spotlights med "bra" ljus som man tycker om att prova i ;)
Förresten så har vi mellansäsongsrea nu så kom in o fynda vettja :)

Åt kycklingpytt till kvällsmat för några timmar sen men är hungrig igen så ska se vad kylen eller skåpen har att erbjuda när jag kikar in där.
Jag är sugen på det mesta känns det som. Fast blåbär har jag varit sugen på ett par dagar nu så det får jag snart ta och köpa. Tror bara att vi har hallon i frysen.

Hallon med vispgrädde skulle vara smaskens!
Just nu tror jag att det lutar åt en skål med keloggs all bran med sojadryck.
Jag var sugen på det efter maten. Skum matlust jag har nu! Äta keloggs efter middagen liksom??
Om jag ska kunna äta allt jag är sugen på nu för tiden så måste jag nog motionera 7 dagar i veckan ;P

Nog om det. Nu ska jag ut och rota fram keloggs (vet inte ens om det stavas så) men jag ska rota fam det i alla fall. Kanske blir något mer gott?
Tror faktiskt min ökade aptit beror på hösten o att det är mysigt att sitta inne o äta allt som är gott när man vet hur kallt det är ute o hur varmt o mysigt det är inne :)

Ha det så hörs vi imorgon igen!


 


Kommentarer
Postat av: Veronica

Angående att prova på morotsjuice, om man gör det med röda äpplen och lite färsk ingeföra och lite citron blir det supergott, lite som att dricka godis.



Te tips har jag med; färsk ingefära och kardemumma, eller en eller två nejlikor.



Det finns ett märke som heter Pukka teas, som finns i välsorterade hälsokost affärer, som har alla möjliga goda teer.



I allafall, hoppas att dina kellogs smakade gott :)

Bätter att äta det än att dra i sig andra sakwer efter maten!

2010-10-23 @ 13:55:27
URL: http://www.theveronica.se
Postat av: linaa vikken pina

hej har du hört om nya hundrastgården vid gränby. PERFEKT till hundarna:D

2010-10-27 @ 05:01:41
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0