En lördag på jobbet


Idag är det jag och Linda som jobbar i butiken.
Det rullar på,kommer lite folk i klungor men det är ingen som är direkt ute och storhandlar kläder idag precis.
Tror att folk är så inne i att ha helg nu när september. Jobb och skola har kommit igång och folk fokuserar på att njuta av ledighet på helgen då tror jag. Plus att det är halvhöst ute så man blir inte särskilt sugen på att köpa höstkläder.
Är även kulturnatten här på stan så folk är väl där om dom är ute istället för att vara i butiker.

Igår blev det filmkväll hemma med popcorn och ahlgrens bilar, den sura varianten av bilarna. mums!
Hyrde en film som heter "The invention of lying"
Filmen utspelar sig i en värld där folk bara talar sanning. Därför tror alla på allt som alla säger.
Men så kommer en manusförfattare på en dag att man kan ljuga: I början trivs han med det och utnyttjar det men som i alla filmer så måste något hända och då går dessa lögner till överstyr.
Jag gillade filmen men det gjorde inte Niclas.

Här har ni TRAILERN på den, vad tycker ni?


 


Kommentarer
Postat av: linaa vikken pina

Nej jag har inte köpt grafitti lacket än men ska:D

Vad kul hoppas d går bra för din vän med hennes rottis. Har hon en tik el hane? hur gammal?

2010-09-11 @ 18:52:27
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: linaa vikken pina

Ja men Jessica känner jag:D hon ska ju dock inte dit bara duken:D Hur många hundar har du?

2010-09-11 @ 21:23:18
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0