Jag är en sån där "ifallare"


Har städat och donat lite grann här på kvällskvisten.
Väntar på att ♥ ska komma hem så vi kan ha mys.

Har förberett lite här hemma :)

 

Imorgon är båda lediga så vi ska iväg o lämna Diwa på dagis först och sen ska vi iväg till hmmm... antingen beijer eller byggmax. Kommer inte ihåg va han sa, men vi ska i alla fall kolla på staket till uteplatsen.
Vi ska även ge oss på att städa vårat förråd imorgon. HUA!!! När man öppnar dörren dit så kan man inte ens sätta in foten för att vi varit så slöa och bara ställt in saker på varann utan att tänka praktiskt. Så det får man lida för nu. Hoppas det är massa skrot o sånt så man kan köra det till tippen så man blir av med det.
Min gamla byrå som står där ryker nog nu. Sparade den "ifall" man skulle kunna använda den.
Jag är en ganska duktig "ifallare"....
Tror jag fått det från båda mina föräldrar för hemma hos dom är det saker från miljarders år bakåt som bara står och samlar damm "ifall"
Har flyttat två gånger senaste året nu och jag kan säga att båda gångerna har vi varit på tippen med ca 4-5 full släp och slängt "ifall" saker.
Hur blir man av med detta "ifall-beroende"?
Är det något som alla har i mer eller mindre utsträckning?
 

 

Imorse på hemvägen från dagiset så stannade vi på Arken och köpte en Hurtta sele till Sheeky eftersom hon drar så förbaskat i kopplet! Nu känns det lättare att gå med henne. Sen ska hon ju på kurs om ett par veckor så då kommer hon få lära sig att gå fint i koppel också :)



Hennes nya sele samt ett ben hon fick välja själv på affären









Nu ligger voffarna som klubbade sälar och sover.Skönt med lite lugn o ro men vet att jag egentligen borde väcka dem o ta ut dem på kvällprommisen... Så efter det blir det väl full rulle igen när de fått i sig lite mer syre :P

Så nu blir det kvällsprommisen så den är avklarad och fixa det sista inför myskvällen innan Niclas kommer hem.
Hörs imorgon folket!



Kommentarer
Postat av: linaa vikken pina

Jasså vad blev d för en ny hund då? nyfiken!

2010-09-27 @ 22:48:52
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0