Laktosintolerant?


Jaaa... Det är nog så illa. Eller illa vet jag inte om det är rätt ord. Men det kommer att bli en omställning vad det gäller kost och plånbok.
Har haft magont i samband med intag av mjölkprodukter på senaste tiden och nu har jag bytt ut allt förutom osten på mackan i princip. Har bytt ut mjölken mot sojadryck och resten mot laktosfria saker.
Magen känns mycket bättre nu.
Ska låta det gå en period med laktosfritt nu och sedan testa igen med laktos så får vi se om magen reagerar. Då har man ju svaret helt enkelt.

Sov crap inatt. Eller ja rättare sagt sov knappt något. Kunde inte sova o somnade vid halv 5 imorse och sen ringde väckarklockan vid halv nio.
Är APTRÖTT idag!
Skulle vilja gå o sova en stund nu på dagen men borde nog fan låta bli så att jag kan somna ikväll istället.


Whiskey har redan tagit helg





Nu tar jag fasiken en powernap!



Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

sv: Skojar du? Har den sålt slut? :O Du, går in på http://www.livenation.se dem har biljetter. :)

2010-09-10 @ 13:06:53
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

sv: Jo jag vet, är så för mig med, lite skumt faktiskt eftersom ticnet och livenation samarbetar. =/

2010-09-10 @ 13:28:29
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

sv: Absolut! Ska försöka förklara så gott jag kan. Jag skriver steg för steg:

1. Klicka in på det klippet du vill ha.

2. Under videon finns en knapp där det står "bädda in", tryck på den.

3. Då kommer det upp en kod till vänster om knappen som blir markerad, kopiera den.

4. Klicka in på blogginlägget där videon ska vara.

5. Bredvid knappen där du trycker för att lägga in bilder finns en knapp som det står "html" på, klicka på den.

6. Nu får du upp en ruta där du ser ditt inlägg (kan vara lite knasiga tecken). Där kopierar du bara in koden från youtube-klippet där du vill ha den. :)

2010-09-10 @ 13:37:45
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0