Imorgon är det första cykelturen



Imorgon ska jag cykla för fösta gången till jobbet. Jag hoppas jag inte cyklar vilse när jag ska mellan hus och följa cykelvägar istället för bilvägar ;) Jag får ringa och förvarna dom på jobbet att jag kanske blir vilse i storstan :P

Idag har det varit en lugn dag. Ante har varit här och hälsat på. Vi lagade mat och umgicks. Sen var han tvungen att åka hem igen eftersom han skulle upp tidigt imorgon. Nu sitter jag och väntar på att lasgnen i ugen ska bli klar så att man kan äta lite mer innan man ska sova. Ska måla naglarna också. Jag saknar mitt röda nagellack. Det ligger förmodligen under soffan. Jag orkar inte ta fram det. Någon som vill kan gärna komma hit o hämta fram det åt mig.

Nu fick jag lite beslutsångest över vilken färg jag ska ha på naglarna imorgon. I-landsproblem! Har ju pistagegrön nu. Det jag ska välja mellan är rosa, vitt, babyblått, nougat brun, graffiti mönster gjort i svart över ett annat lack? Nej jag saknar mitt röda. Jag kommer nog krypa på golvet vid soffan innan jag går och lägger mig.
Det blir nog röda naglar imorgon. Fast ska jag matcha cykeln borde jag ha svart eller rosa naglar :P

Här är min fina cykel




Fin va?


Kommentarer
Postat av: lovisa

snygg header!

2011-04-13 @ 08:37:11
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: ja det är det :) men så roligt för dig! vad duktig du varit! :) vad har du för mål?

2011-04-15 @ 13:14:52
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0