Jag är svårstartad


Visst är det skönt att komma upp tidigt på morgonen. Men fan så svårtstartad jag är! Nu tog det ca 1 timme innan jag känner att jag kan stanna uppe och inte behöver gå o lägga mig igen för att jag är så trött. Nu väntar jag på kaffet. Hundarna och katterna har ätit frukost. När kaffet är uppdrucket så ska jag byta maskiner i tvättstugan och äta egen frukost. Sen ska jag och hundarna ge oss ut i det fina vädret som det ser ut att bli idag.

Nu längtar jag efter lönen. Har lite saker som skulle behöva köpas hem men som är lite onödigt nu så här sista dagarna innan. Jag hörde av Linda på jobbet att lönen kommer den 21:a redan denna månaden. Det tackar vi för! Annars hade det blivit ganska länge innan den kom eftersom det är många röda dagar.

Nu är kaffet klart. Åh så gott det var. Det smakar "vakna upp" eller hur man ska förklara. Man blir pigg av smaken i alla fall.
Så nu sitter jag och njuter av mitt kaffe och lyssnar på Äntligen morgon med Adam och Gry. Det var länge sen jag lyssnade på dem. Lyssnade alltid på dem när jag bodde i Eskilstuna och jobbade på Berendsen. Det är nog det roligaste morgonprogrammet. En del säger att bandit ska ha bra morgonprogram också. Kanske får lyssna nåt på det någon gång och jämföra. 


Med denna bild säger vi då skål och godmorgon! 
Visst ser det ut som jag knappt vaknat än? ;)




Hörs lite senare!


 


Kommentarer
Postat av: jonna

Kände faktiskt inte igen dig på bilden först! Godmorgon och hörs senare!

2011-04-18 @ 08:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0