Inventeringar!


I måndags var det inventering av våran butik.
Slutade klockan 22.15 då i butiken. Hur sent som helst känns det som när man är van att sluta jobba runt kl 19.
Imorgon är det uppstigning kl. 06:30 för att åka ut till Gränby butiken och hjälpa dem att inventera. Blir väl där till ca 10 tiden och då åker jag hem en sväng och äter och rastar dogs. Sen kl 13 börjar jag jobba i min ordinarie butik på stan.

Niclas har lagat mat idag och det blev fläskfilé gryta med kantareller. Mumsigt!

Jag har min mobil inlämnad på lagning eftersom det är något fel på mjukvaran. (tror dom). Den laggar efter och är seg och hänger sig.
Så eftersom den är inlämnad på lagning så har jag då en lånetelefon som jag inte står ut med!! En samsung, gammal ihopfällbar sak. Den går inte ens att komma ut på nätet på! Så jag satte i mitt comviqnummer i den telefonen och satte i mitt vanliga telia nummer i min gamla Nokia. Den är ju faktiskt lite modernare då den har touch i alla fall! Men det går inte att blogga med den :(

Så jag får blogga så gott jag kan när jag har tid att sätta mig ner och skriva. Inget blogg på bussen eller jobbet blir det. Tråkigt. Det är ju oftast då man är mest impulsiv och kommer på saker som man vill blogga om.

Nu ska jag gå och rasta hundarna och sedan gå och sova. Ska upp jättetidigt imorgon som sagt så lika bra att få all sömn man kan få.

Idag var jag jättetrött på jobbet så jag slumrade en stund på lunchen på en kudde på bordet. Jäklar vad skönt det var!

Nu hundar och ut i kylan!

Sov gott!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0