Letat present


Idag har jag och Niclas varit lediga båda två. Vi var hemma fram till tre och tog det lugnt och njöt av ledigheten. Kelade med vovvar och spelade lite på gitarren.
Efter det så åkte vi iväg och började leta efter present till Stefan som fyller 30 imorgon (eller jag idag eftersom klockan är efter tolv). Vi åkte runt till flera olika ställen för att leta efter en sak som vi hade i huvudet. Hittade "saken" på flera ställen men inget som motsvarade våra förväntningar. Till sist blev det en helt annan sak en vad vi tänkt. Men vi känner att det nog blev en bra sak till slut i alla fall.

När vi kom hem så lagade Niclas hambugare medans jag rastade doggsen. De har blivit så himla duktiga nu på att gå i koppel. Behöver bara korrigera dem runt 5 ggr på en promenad. De är så duktiga! Jag är så stolt över dem. Det är kul att passera och möta folk och visa hur duktigt de går bredvid en.

När jag kom in efter hundrastningen var det dags att äta hamburgarna som hjärtat lagat och slå på tv:n. Det blev Animal Planet, inte allt för ovanligt ;) Denna gången var det Whale wars. Älskar det programmet! Det gör mig glad att se att det finns såna osjälviska människor som vill hjälpa valarna, samtidigt som man blir frustrerad och förbannad på de japanska valjägarna. Hemskt hur det ska hålla på att dra upp valar sådär!
Slog över på fyran när Whale wars var slut och där var det parlamentet med Robert Gustavsson. Han är ju för bra ibland! Efter den lilla dosen av honom så blev vi sugna på att se mer av honom. Niclas hade i minnet att vi har en film med honom som heter Arne Anka så efter lite rotande i filmskåpet så var den funnen.
Så en filmkväll blev det denna fredag

Nu har vi varit ute med hundarna en sväng till innan sovdags och jag tycker verkligen om att gå ut med hundarna nu när det går så bra. Vissa gånger skulle jag kunna gå hur länge som helst! Hoppas Niclas blir frisk snart så att vi kan gå långpromenader tillsammans :)


Bjuder på en bild som jag tog idag på Sheeky och Tequila tillsammans








Godnatt vänner!





Kommentarer
Postat av: linaa vikken pina

Sötnosar!



Ja jo jag förstår att de e någe sådant men de ändå snålt haha... 3 munnar så e d slut- tur man e fin drickare så man kan sitta o smutta på de i flera timmar...hihi.



Tack för länken!

2011-02-12 @ 10:00:01
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0