Magaluf, Bulgarien, Göteborg och Stockholm....



Hela våren och sommaren kommer att bestå av resor hit och dit.
Nu i mars flyger vi ner och hälsar på famsen och danne i Magaluf. Flyger ner med Moa, Anton och lilla Maya. Vi blir borta i 9 dagar och det kommer att bli underbart skönt att få komma ner dit igen.

I juni flyger vi med min fosterfamilj ner till Bulgarien och firar att min fostermamma fyller år. Då har vi bokat en vecka där med all inclusive. Tänk, obegränsat med mat, dricka, glass frukt och fika! Om jag inte ska gå upp i vikt den veckan lär jag ju börja fasta redan nu ;)

Sen i juli ska vi iväg till Göteborg och titta på Iron Maiden på Ullevi. Jag hoppas på en resa till Ullared i samma veva.

Veckan efter det så bär det av till Stockholm och där ska vi gå på Sonisphere. Jag ska äntligen få se Dead By April som jag SÅ länge längtat efter!
De släpper ett nytt album nu i april har jag hört. Så det ska bli spännande att se vad det blir på denna skivan.

Dead by April i Rivstart på TV6 och Bandit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0