Trosor till melodifestivalen



Imorgon är det sovmorgon. Det ska bli jätteskönt! Niclas börjar klockan 6 imorgon så jag får se när jag kliver upp. Är jag pigg strax efter han dragit så skadar det ju inte att kliva upp och ta till vara på dagen.

Idag har jag jobbat 12-16. Efter det åkte vi till pappa i Eskilstuna och skjutsade honom så att han fick handla på willys. Trevligt att träffa fars-gubben. Fick en parfym av honom förresten. Kommer inte ihåg vad den heter men det var i någon stor snygg plåtförpackning. En sån där förpackning som är snygg att ha framme liksom.

Imorgon ska jag bara jobba 3 timmar. 16-19 jobbar jag imorgon. Linda slutar klockan 16 och det känns som att jag och hon aldrig jobbar tillsammans längre :/ Trist! Men så är det väl eftersom båda jobbar halvtid. Då blir det väl så att när inte den ena jobbar så jobbar den andra för då är ju den ena ledig.

Idag sålde jag trosor till en kund som jobbar med melodifestivalen. Eller ja det var såna stora som ser ut mer som shorts. När vi stod o pratade så berättade hon att dom där trosorna kommer att vara med på tv, i melodifestivalen nästa lördag :D Skitkul! Ni som kollar kan ju ha koll på introduktions numret. För där är de med. Svarta shorts liknande trosor.

Nu ska jag gå och göra något åt lillkatten som har damp och inte verkar vilja sova. För om jag ska kunna sova så får hon också se till att göra det helt enkelt!
Stresskatt!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0