Uppdatering försenad



Har inte blivit mycket skrivet här på de senaste dagarna. Niclas har varit sjuk så vi har varit in med honom till sjukhuset och spenderat nästan 12 timmar på akuten. Sedan dagen efter att vi kom hem från akuten så fick jag kräksjukan. Nu har jag inte kräkts på över ett dygn så jag räknar med att jag är frisk nu. Lite små segt att få igång magen bara men det kommer när det kommer. Man får äta mat som är snällt mot magen. Igår kväll åt jag kokt torsk och drack vätske ersättning till kvällsmål. Lyxigt ;)

Niclas är iväg till jobbet nu och ska kolla lite semesterdagar om vi ska åka ner till magaluf i slutet av mars. Efter det ska han åka förbi hemma hos sina föräldrar och hämta upp Adde som ska komma o sova över här hos oss. Han satt hemma och hade tråkigt. Hans tjej är ju i fjällen så han är väl lite rastlös nu när dom är ifrån varandra :)

Nu ska jag gå och rosta en smörgås och ta lite mer blåbärs soppa.

Blir mer skrivet senare ikväll!


Kommentarer
Postat av: linaa vikken pina

Maggan jag vill oxå avis!

2011-02-17 @ 19:30:01
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0