Wasabi



Det här med att komma på en rubrik som ska vara intressant, det tycker jag är skitsvårt! Kan skriva ett helt inlägg som kan handla om nåt som är jättekul men sen så blir jag sittandes där med en tom rubrik och vet inte vad jag ska skriva...

Jag har kommit hem från jobbet. Underbara sambo hämtade mig och så åkte vi till maxi. Skulle panta lite pet och köpa lite mjölk. Jag passade på att köpa mina efterlängtade wasabi nötter :D Har varit sugen på det ett par dagar nu så det var riktigt gott att få köpa hem! Jag hittade förresten något som hette wasabi ärtor, jag undrar vad det kan vara?! Kanske man skulle testa det nästa gång? Ja menar wasabi som wasabi? Wasabi är ju alltid gott ;)

Nu har vi precis ätit kvällsmaten,blodpudding och bacon. Gott det med. Särskilt baconen!

Innan maten så pratade jag med pappa i telefonen. Idag har de kopplat in hans hemtelefon så att han kan få hemlarmet inkopplat i fall det skulle hända något. Han verkade jätteglad och han berättade att han varit ner till PRO lokalen och fått blommor av föreningen. Han har alltid varit aktiv i PRO föreingen, ända tills han blev sjuk med sin KOL och astma. Men nu har han slutat röka och han har börjat cykla på motions cykeln som vi har ställt dit hemma hos honom så han är piggare nu. Han fick ju även en pacemaker inopererad i november. Så tack vare att han är piggare så har han kunnat bli aktiv igen i PRO föreningen. Förut höll han på att spela dragspel i sånggruppen. Nu har han blivit med och sjunger i gruppen istället. Han ska spela lite dragspel också har de kommit överrens om så han är så lycklig nu, pappa min! <3
Och jag är lycklig för att han är så lycklig! :)

Ska ta och bänka mig framför tvn nu en stund med sambo och se vad tablån har att erbjuda denna afton

Later dudes!


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

De jag gjort idag är bara prototyper. Jag kommer öppna min shop i mars.

Antingen kan jag kontakta dig när shoppen öppnar, om du skickar iväg ett intressemail på [email protected]



så du kan köpa din kasse då eller så kan du redan nu förköpa så skickar jag kassen så fort jag fått hem den i lager om cirka 2 -3 veckor.

2011-02-21 @ 21:16:35
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

om du förköper nu - betalar in till mitt företagsbankgiro så kommer du dels få den innan shoppen öppnar och dels vara säker på att den inte tar slut.

Annars så mailar jag dig när shoppen lanseras så får du vara snabb på köpknappen ;)

2011-02-21 @ 21:37:59
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: L i n n e a s b l o g g

sv: Jag ska kolla upp det! :)

2011-02-21 @ 21:41:32
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0