Förkylning och hjärngympa för hundarna




Är hemma och är förkyld. Fjärde dagen på förkylningen och KANSKE liiiite smått håller den på att ge med sig?! Däremot har hostan blivit värre så sov ap-dåligt inatt och imorse.

Har gått med hundarna en kortare runda. Vill inte dra i mig för mycket kall luft nu när jag är sjuk ju. Så jag tänkte ta o aktivera dom här inne med lite vanliga lydnadsövningar idag.

Niclas köpte hem en tub med bacon ost som jag ska ha som belöning o dutta till dom i munnen med när dom är duktiga :)

Ska lägga mig på soffan en stund nu och kolla lite på hundcoachen. Sen blir det sitt o ligg en stund med hundarna.

Höres senare!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Dom hitta inget fel på mamma heller och inget på mig heller. Gud va nödvändiga dom är när ingen får veta vad det är för fel på dom!!!!

2011-01-10 @ 21:14:02
URL: http://Thisispacklife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0