Friskförklarad



När jag var hos kiropraktorn i morse så "friskförklarade" han mig. Eller ja, jag får börja träna och gå ut med hundarna igen. Skönt att få träna och röra på sig ordentligt igen! Imorgon ska jag ta mig in till simhallen och simma några vändor som start på träningen.

Svängde förbi Niclas farfar på vägen hem från stan och hälsade på en stund där. Han uppskattade besöket och jag känner att det tåls att ta på rutin att ta en runda dit!

Nu sitter jag och äter lite yoghurt och dricker en kopp te eftersom jag fryser så mycket!
Ska diska lite när jag är klar med detta och sedan ta ut hundarna med deras klövjeväskor..

Var på stan i förrgår, blev lite inköp så ska lägga upp bilder på detta senare ikväll. Då kommer det bilder på tjejerna och deras klövjeväskor också



Kommentarer
Postat av: Anonym

Gissa kan du alltid göra i bloggen:D

2011-01-27 @ 17:33:31
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0