Godis!!!


Idag kom Niclas hem med 1 kg godis!! Hur ska detta sluta när jag sitter här hemma o försöker peppa mig att träna och gå ner i vikt? Blir ju inget bra med ett kg godis!! Eller så gör jag helt enkelt så att jag trycker i mig hela det där kilot nu så har jag det överstökat helt enkelt o slipper grubbla på det något mer ;) så har jag lagt på mig hela kilot på en gång innan jag far till gymet nästa gång... Låter som en bättre idé än att sprida ut godiset o bli små fet hela tiden istället ^^

Har nyss varit ute med hundarna på deras kvällsrunda. Innan det tränade vi kontakt övningar med levergodis. Mycket poppis hos båda och det gick ganska bra för båda två.

Nu är det dags att ta en dusch och sedan krypa ner i sängen och sova så att jag orkar kliva upp och ta mig till jobbet imorgon! 07:30 ringer klockan och då hade jag tänkt att kliva upp utan att snooza. Behöver gå en redig morgon runda med hundarna så att det blir lite trötta innan vi far till jobbet. Plus att jag behöver lite morgon motion för fläsket!

Sov gott så hörs vi imorgon när jag vaknat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0