kan inte riktigt sova....

Känns verkligen inte som fredag kväll ikväll. Inge fest o stoj i närheten o grannarna håller inte låda. Niclas har redan somnat,likaså hundar,katter och säkerligen sköldpaddorna om jag skulle gå upp o titta. Det är alltså bara jag som är nattugglan här. Tog nyss ett glas mjölk så hoppas att det ska få mig lite sömnigare. Har iofs hört att det ska vara varm mjölk med kall mjölk kan ju vara värt att testa. Varm mjölk med honung i är man ju uppvuxen med. Åh det är så gott! Det ska jag nog ta till frukost imorgon :) Jag undrar vilka jag ska jobba med imorgon, har inte kollat schemat på datorn utan bara schemat på vägg kalendern. Köpte förresten en ny årskalender nyss. Ser fram emot att få fylla den med olika saker och tömma hjärnan på den informationen ;) kanske man kan få plats i skallen för lite annat än bara "viktiga saker" ;D Nehej nu ska jag släcka lampan o försöka mig på att hitta john blund. Så one more time: sov gott kära ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0