kiropraktorn

Sitter på bussen på väg till kiropraktorn. I natt har jag sovit konstigt igen. Igår natt hade jag ju ont i magen, plus att jag drömde att jag hade ont i magen. I natt har jag varit kissnödig hela natten känns det som. Har nog varit upp 4 ggr inatt vad jag kan räkna till och jag har även drömt att jag sprungit o kissat hela tiden. Knäpp kropp jag har! Nu ska jag i alla fall bryta loss ryggen igen o sen träffa Niclas farfar en stund efteråt. Sen får vi se hur kvällen blir,om jag orkar åka in och äta med jobbet. Är fortfarande öm i magen :/

Kommentarer
Postat av: ☆ ♥ Blivande hemmafru & Gravid ♥ ☆

sv, Jag gör tyvärr inga design just för tillfället då jag är gravid och mår så förbaskat illa =P Men kommer börja så fort detta gått över vilket jag hoppas :) kika in lite längre fram om du inte hittat någon annan :)



Kram!

2011-01-27 @ 15:50:32
URL: http://www.mellie.se
Postat av: linaa vikken pina

säg vad du tror;)

2011-01-27 @ 17:21:59
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0