Lite mat på gång

Kom hem från gymet för en stund sedan. Nu lagar jag mat för att fylla på kroppen efter träningen. Det blir kycklingfilé i ugnen,jasminris och sallad med lite gott o blandat i.. Niclas körde armar idag (jag ville inte köra någon styrka utan bara kondition). Efter det körde vi 40 min kondition. Känner mig lite mör i kroppen men ser fram emot morgondagens gympass efter jobbet. Innan jobbet ska jag köra på ben maskinen som vi har här hemma. Åkte förbi ica maxi på vägen hem från gymet och inhandlade grönsaker o tonfisk så jag kan göra tonfisk röror :) här ska kilona rasa!!! :) nu är det dags att äta här så ni får sova så gott så blir det nya inlägg imorgon igen!

Kommentarer
Postat av: Linnea Persson

Vad intressant din blogg är! kommer definitivt läsa på din blogg igen! :p Ha en bra dag =P

2011-02-23 @ 21:46:18
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0