Nu kan jag inte skylla på något!



Innan jul så var jag iväg och köpte ett sim-kort på simhallen här. Nyårslöftet. Än så länge har jag kunnat skylla på att jag inte haft någon baddräkt och därför inte varit där. Men nu har jag köpt en idag. Så nu finns det ingenting som jag kan skylla på längre!


Idag har jag varit nere på stan och träffat Linda. Vi hade inte träffats på 7 år så det va skitkul! Vi gick runt och kollade i lite affärer. Kollade mest rea saker. Jag köpte baddräkten som jag skrev om nyss plus ett par cheap monday jeans till Niclas. Dom har STOOOR rea på cheap monday på weekday. 100 kr paret. Snuskigt billigt.
Jag var bra sugen att köpa jag med men nu ska jag ju börja med simningen och gå ner i vikt så då är det ju onödigt att köpa några som sitter bra nu men inte om en månad eller två.
Linda köpe ett par skor. Svarta i mocka imitation med kilklack. SNYGGA!
Hittade ett par mjukisbyxor på BikBoks rea som kostade 99 kr men köpte dem inte. Vill ju betala räkningar och sådant först. Plus ett par leggings på Gina Tricot som jag skulle kunna ha att jobba i. Får se sen när räkningarna är betalda om sakerna finns kvar i butikerna, i så fall är det väl meningen att jag ska ha dom ;)

Just nu har jag ätit ett par smörgåsar och sitter och väntar på att det ska bli dags att gå ut i tvättstugan igen och slänga in det sista i torktumlaren.


Nu är det sista i torktumlaren. Var ute på en promenad med hundarna nyss och dom drar som idioter idag. Vet inte vad det är för fel på dem. Ska ringa Kjell så han kommer tillbaka hit eftersom han har prisgaranti. Sheeky är helt stollig och när hon stollar runt så drar hon med Diwa i stollet. Är helt slut nu.

Niclas har varit iväg och köpte varsin klövje väska till dom så jag hoppas det hjälper dem att bli lite tröttare på promenaderna. De har sjukt mycket energi!

 

Nu ska jag vika in tvätten som redan är klar så att jag slipper ha ett berg att vika sen när resten är klart

Imorgon är det jobb som gäller igen. 10-19 .

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad för foder ger du dom? Har du nyligen bytt foder? Isf vilka foder har du gett dom? Ska ge dig lite tips om foderinnehåll om vi är inne på msn samtidigt!

2011-01-26 @ 23:35:13
URL: http://Thisispacklife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0