vaknat

Då har man vaknat. Ligger i sängen o drar mig och hundarna sover fortfarande. Det är tyst i resten av lägenheten med så jag gissar på att katterna sover dem med. Idag ska jag få besök av grannfrun Johanna som bor på andra sidan skogsdungen. Får se om hon är bakis idag eller ej, hon sa att hon skulle ut och ta ett par öl. Vi får se om det blev ett par eller om det blev massor! ;) Ligger o funderar på vad man kan laga till lunch senare också. Är sugen på tonfisk röra och ris,det var länge sedan jag åt det. Jag hoppas Niclas orkar följa med till gymet kväll. Han sa imorse när han gick till jobbet att han inte orkade. Trist att gå själv,men orkar han inte så gör han det helt enkelt inte. Måste komma på bra musik att ladda ner i telefonen som jag kan lyssna på på gymet. Ska ju köra kondition. På konditions maskinerna finns det ju alltid en egen tv som man kan välja program på men det är ju inte säkert att det är något bra program. Ska även ge mig ut i förrådet och leta på benmaskinen som står där ute. Nu måste jag kliva upp för nu kurrar magen efter att få frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0