Åh härliga helg!



Inte skrivit på evigheter! Ibland har jag känt mig motiverad som satan men inte haft tiden, sen när jag haft tiden har jag varit helt tom i skallen!
Men nu är jag här igen och det är huvudsaken!

Helgen som gått har varit bland de grymmaste helgerna jag upplevt. Iron Maiden, Systmatic Slaugther och Metallica på samma helg. Är så grymt nöjd!

Ska leta upp lite bra klipp o gå igenom kameran på bilder till nästa inlägg så att ni kan få ta del av det goda :)

Efter maiden så drog vi med mina bröder o deras kompisar ner på en brygga o satt hela natten o festade. Kul och mysigt!

Så nu kan vi bocka av på live-listan:

* Iron Maiden
* Systematic Slaughter
* Metallica

Återstående:

* In Flames
* Dead By April
* Simple Plan
* Nickelback
* Europe
* Motörhead
* Amaranthe
* Slipknot
* Mötley Crue
* Kiss

Känns som listan kan bli oändlig men där har vi väl de som jag skulle uppskatta mest att få se.
Nästa helg blir det ju In Flames, Dead By April och Slipknot i alla fall :) Rock on M.F!

Nu ska jag äta mat. Har svettats som en dåre på gymet och bränt massa kalorier. Ska göra samma sak imorgon igen!

Har nog magkatarr förresten. Det är jävligt oskönt! Kanske skulle ta o kila förbi apoteket imorrn o hitta några piller... Nu blir det kokt torst, färskpotatis och äggsås!

Later dudes!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0