Apotek runt hörnet till 22



Ja visst är det bra att bo bredvid ett apotek som stänger kl.22? Då behöver man aldrig oroa sig för att inte ha saker hemma eller hinna hämta efter jobbet om man slutar sent. Va nyss där och hämtade ut min magmedicin och hoppas på att det ska vara en mirakelmedicin här nu så att jag kan vara fit for fight igen på fredag så jag kan jobba. Imorgon blir jag hemma från jobbet o vilar magen. Tänkte först gå men så är det ju lite stressigt på jobbet ibland så då kan det ju vara bra att vara hemma och vila magen en dag.

När lönen kommer denna månad så ska jag beställa hem sprutor från Quicktan. Det kommer bli skönt att slippa ha ångest att solen skiner när man är på jobbet inomhus ;) dessutom är en av bieffekterna minskad matlust, så vem klagar? Solbränd och viktminskning i samma grej!

Har även besällt hem min första Ziperall. Visst är den snygg? ;) Sen får vi se om den är i klass med Onepiece. Har man tur så är det så, för Ziperallen är lite billigare. När lönen kommer ska jag även klicka hem en sommar-onepiece som jag sett på sidan. En som är korta ben och korta armar. Orginalet kan vara lite varmt vissa dagar just nu! Så jag hoppas att den finns kvar om ett par veckor!

Nu ska jag slänga mig i sängen och ta min dagliga rond med John Blund. Hoppas han knockar mig råhårt och att Mr Sick i min mage inte tänker väcka mig lika tidigt som imorse med punches så jag håller på att avlida!

Såklart tar vi en godnatt sång innan vi stänger ner för ikväll!







Nighty Nighty Dudes!



Kommentarer
Postat av: linaa vikken pina!

Ziperallen e as skön:D jag bor i min rosa hemma=P

2011-07-06 @ 23:33:22
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: AnnaWK

Sv: Det är himla gott också, prova själv och återkom gärna med resultatet :)



Tack förresten för recepttipset!

2011-07-07 @ 09:52:08
URL: http://annawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0