Dags för att bli knockad



Nu är det dags att bli knockad av John Blund. Maten ligger på sin rätta plats i magen och hundarna har fått gått sin 20 minuters kvällsrunda. Alla kommer sova gott med andra ord :)

Imorgon ringer klockan som vanligt 07:45 och det är dags att bege sig mot Puls och Träning för lite morgon motion. Satt inne och tittade runt på deras sida och kom fram till att det skulle nog vara skitkul att jobba som PT faktiskt! Man kanske skulle kunna höra med dem om vad de söker för folk och vad de har för kriterier?

Idag beställde vi hem ett paket från Svensktkosttillskott. Niclas beställde hem lite olika pulver av olika slag. Själv nöjde jag mig med ett 20-pack Swebars. De är superbra när man är godissugen. Man blir trött på socker och sötsaker efter halva baren. Perfekt! Banan och choklad smak blev det denna gången. Nästa gång tror jag att jag ska testa på Fudge Crisp, låter himla mumsigt det med!

Nu ropar som sagt sängen efter mig och vi hoppas på att John Blund inte dröjer alltför länge innan han kommer och knockar mig.




(bild lånad från www.kotteshoppen.se)


Nighty night!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0