Doktors besök



Vaknade imorse vid 4 med kramper i magen. Har haft det till och från sen i lördags men tänkt att d ska ge med sig... Imorse var det mer ihållande så jag ringde sjukvårdsupplysningen innan jag åkte till jobbet. De sa att jag skulle ringa VC. Fick en lunchtid där och nu har jag tagit prover. Sitter och väntar på att få svaren. Niclas flinar o går o säger: Vänta du bara ska du få se att det är blindtarmen. Men jag har bestämt mig att det inte ska vara den helt enkelt! ;)

Skulle gärna vilja äta något men måste ju vänta IFALL Niclas har rätt o man behöver åka till Akademiska o lägga in sig.
Är sjukt sugen Lottas äggröra!
Kommer du med en portion Lotta?

Nu håller jag på att laddar över bilderna från helgen i Göteborg. Det blev en del bilder!

Här är Alex som jag träffade på när han och Samina satt och väntade på att deras buss till Malmö skulle gå. Han Hade fått ett plektrum av Metallica!!!!!!!! AVUNDSJUK!!!  Nästa gång har jag också ståplats, här ska det inte sittas mer!




Dags att göra annat än att sitta vid datorn!



Kommentarer
Postat av: Adine

Nice med plektrumet :P

Svar: Det var den också :D

2011-07-06 @ 19:57:14
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0