En sån där lunchblogg igen



Eftersom jag då är tillbaka i gamla spår och bloggar igen så är det ju en självklarhet att lunchblogga precis som förr! Och med tre veckors ledighet här nu framöver så hinner jag nog med en del skrivande!

Nu sitter jag på jobbet. Jobbar uppe på Gränby Centrum idag på vår andra Twilfitbutik. Hoppar in här extra då och då. Har precis ätit upp min lunch och nu sitter jag och njuter av en kopp tea med skogsbärssmak. Jag har 4 timmar kvar till semestern. Nedräkning..... :)

Festivalen igår var fruktansvärt bra! Ville inte att det skulle ta slut. Band efter band spelade öronen av oss. Åh så sjukt underbart det var! Alla band, förutom Graveyard, var bra. Vet inte riktigt vad Graveyard hade där och göra? Bästa showen stod i alla fall Slipknot för. Utan tvekan! Jäklar vilket drag det var!

Nu är lunchen slut så hinner inte skriva mer om Sonisphere men fortsätter med det i nästa inlägg ikväll när jag kommit hem!

Ha en fortsatt skön söndag tills nästa gång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0