Fyra sorters lök



Prisa keso vad gott det är!
Naturell, lök, ananas passion, feta oliv.... Det är gott och nyttigt! Såna kombinationer tycker jag om. Just nu äter jag en sen lunch. Äggröra och keso med fyra sorters lök.
Riktigt förbannat gott!!







Ett avslöjande: Min självdisiplin har gett resultat. Utan godis och annan onyttig mat så har jag nu gått ner 3 kg sedan den 10 juni :) Jag är så himla glad och nöjd. Det peppar mig ännu mer!

Ska alldeles ta en cykeltur till ica väst och handla ägg. De hade billiga där så då passar man självklart på!
Sen hem och ta ut hundarna innan jag ska iväg och hälsa på Niclas på jobbet.

Imorgon blir det en tur till Lidl och köpa ett par förpackningar med kvarg. Tror jag. Eller om jag ska vänta med det tills man kommer hem från lappland? Kanske är en bättre idé?

Ica väst here i come!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej! Stämpelarna är köpta på stoff och stil och färgen är köpt på stämpelfabriken i Malmö.



Mvh

Camilla

2011-07-14 @ 19:56:57
URL: http://vitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0