Ida på besök



Har haft Ida på besök. Hon ska vara hundvakt när vi åker till lappland. Så vi har tagit hundarna på 1,5 timmes promenad, träning av fotgående hela tiden. I början var det kaos i hundarnas huvud. Så mycke roligare att busa när Ida är här ju. Men efter att jag varit inne på ica maxi och handlat en påse med hundgodis som de fick som belöning när de var duktiga. Det blev lite bättre resultat då ;)

Nu ska jag sortera tvätten. Imorgon bitti kl. 6 börjar tvätt tiden. Då ska jag slänga in tvätt i maskinerna och sen cykla ut till stora vägen för att möta björn som kommer med bussen (kör bussen) som ska lämna min iphone som jag köpt.

Senare på eftermiddagen blir det en cykeltur till boländerna och Arken Zoo. Köpa ett uvrör till sköldpaddorna.
Tur man inte har så mycket pengar för jag älskar djuraffärer ;)

På kvällskvisten blir det gymet och att hämta upp Ida på stan. Hon ska övernatta här hos oss för att vara inne i stan tidigt om hon behöver jobba. Sen är det ju bra att hon sover här så att hon ser hur allt går till på kvällen och morgonen med alla djuren.

Jag har hittat mitt drömhus..... Är det någon som har 2,5 milj att låna mig?

Drömhuset



Ska gå och sova nu och drömma om huset....


Natti!




Kommentarer
Postat av: Mimmi Naveed

Hur hittar jag till Kista Galleria från Stockholm C.? :D

2011-07-17 @ 01:00:58
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/
Postat av: Mimmi Naveed

Tack så mycket! Det ska jag lägga på minnet! :D

2011-07-17 @ 01:12:26
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/
Postat av: Mimmi Naveed

Haha bra å va liten :D

2011-07-17 @ 01:24:11
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0