Jobbig natt och trött dag



Hade svårt att sova natten till idag. Tankarna snurrade mycket. Tänkte mycket på Krille och på Reb. Kommer dagar då jag tänker på er och saknar er nåt så otroligt!! Kan fortfarande inte förstå varför ni är i Nangijala och inte här med oss... Såna nätter som den här, finns även dagar som är så ibland, tunga som sjutton, man vet inte hur man ska orka genom dagen eller natten för tankarna sitter som fastklistrade i skallen. Minsta sak som jag kan läsa eller höra eller se när jag har en sån dag kopplar jag ihop med er. Man får försöka tänka, de dagarna som är tunga, som Em brukar säga, det är en dag närmare återföreningen, även om det kommer att dröja länge.

Bläddrade genom mailen igår, hittade mail från dig Reb. Kommer ALDRIG att radera dem. Kommer aldrig radera ditt nummer och jag kommer nog tyvärr aldrig att fatta att det är som det är....

Om ett par veckor tänker jag åka och ge dig blommor och hälsa på dig...

Och du Krille som ska bli morbror snart... Förmodligen till den sötaste ungen som kommer att sätta sina fötter på den här jorden. Jag är säker på att du är nöjd när du ser din lilla systerdotter där ifrån där du är...







Till er underbara änglar där uppe i Nangijala...


Krille






Reb






Helvete vad jag saknar er!!!

<3



Kommentarer
Postat av: henrik

Lägg en röst till på din favoritbild och se till att den blir vinnare! Gå bara in snabbt och skriv en siffra i kommentarsfältet. Idag tisdag klockan 24.00 är sista dagen att rösta. Det är väldigt jämt mellan plats två och tre.



Tack för din röst!

/ Henrik

2011-07-12 @ 17:52:10
URL: http://henriksfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0