Kvällspromenad med grannfrun


Blir nog en kvällspromenad med min kära grannfru Johanna, från andra sidan skogen. Hon brukar vara ute o motionera på kvällarna så jag blev sugen på att göra henne sällskap. Skönt att gå med sällskap. Kör hellre själv på gymet när man får plugga i hörlurarna o köra loss till nåt som DBA, Amaranthe eller Raised Fist. Då går det undan. Eftersom magen fungerar bättre idag så ska jag packa gymväskan och svänga förbi gymet imorgon när jag slutat jobbet. Om jag inte kliver upp och åker innan jag börjar kl nio iofs. Det är ju alltid skönt med morgonträning... Hmm... morgonträningen lockar faktiskt mer! Då kommer man hem tidigare också.

Äter upp sista kalopsen från igår. Lite protein innan promenaden. Det är ju så GOTT med kalops. Något jag skulle kunna leva på. Kalops och oboy! <3 DÅ skulle jag nog garanterat få problem med min mage ;)

Någon som är duktig på blogg/webbdesign är välkommen att höra av sig! Jag behöver dig!


Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

tack glad jag blir.

hur står det till med dig? kraam

2011-07-07 @ 21:34:03
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0