Middagsbjudning



Har haft Niclas lillebror Andreas här med sin tjej Louise. Bjöd dem på middag. Helstekt fläskfilé med chiliflakes, färskpotatis, sallad med fetaost och saltade solroskärnor och lite olika såser till. Till efterrätt bjöd vi på Vienetta glass och vattenmelon. Jag är PROPPMÄTT nu!
Det va väldigt trevligt ocjh mysigt. Många skratt blev det :)










Träningen innan middagen gick jättebra. Blev 30 min på crosstrainern, distansen blev 2 km och förbränningen blev 250 kcal.
Imorgon bitti åker vi till gymet igen och kör. Jag kör dubbel pass imorgon. Först på morgonen och sedan på kvällen. Ska upp i 60 min kardio inom en månad har jag bestämt mig för. Det var där jag låg när jag var vältränad. Klart att jag kan komma dit igen!

Snart dags att ta sig till simhallen också. DET är bra träning.

Äta upp den sista vattenmelonen nu och hoppa in i duschen o sen jumpa ner i sängen.

Time for shower!!!

Over and out babes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0