Två dagar kvar.....



Har två jobbdagar kvar innan min semester. Den är efterlängtad fast jag redan hunnit vara i Bulgarien en vecka och i Spanien i 9 dagar. Berest jag är! På semestern ska vi åka upp till stugan i Lappland andra veckan och tredje veckan ska vi åka till värmland där jag växte upp. Träffa Cathrine och Erik, Johan och alla dom. Fy fasiken vad jag längtar! Cathrine ska fylla på mina naglar då när vi är där.

Köpa nya träningskläder vore bra om jag hade tid o råd med nån dag också. LÖNEN VAR ÄR DU?! lönen som kom nyss han man ju knappt se på kontot... Bilen som skulle lagas för 5500 kr, vanliga räkningar för ca 10 och sen ner till Göteborg på rockhelgen. Den här månaden hade jag gärna haft två löner. Om någon fick extra mycket och känner att dom inte kan göra av med allt så kontakta mig för kontonummer!

Nu börjar jag bli lite omotiverad att skriva nåt mer. Tom i huvudet o trött. Blir duschen och sängen nu så att jag kommer upp i tid och kan träna.



Nighty!!!


Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

håller med dig vill inte lägga för mkt på det heller.

Men vill ju att det ska vara snyggt.

allt bra annars idag? kram

2011-07-08 @ 15:57:56
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0