Blond, blondare.....


Johanna har varit här och slängt i en blekning till i mitt hår. Det blev okej men ett snäpp ljusare vill jag ha det så det blir en uppljusning i slutet av veckan igen. Sen får det räcka om mitt hår ska sitta kvar på huvudet. Får köra stenhårt med silver schampot.
Efter färgningen av håret bjöd vi Johanna på mat som tack för hjälpen. Testade att göra en ny sås. Milda mini mat grädde, blåvit mögel ost och lite buljong. Det var hur gott so helst till helstekt fläskfilé och ris. Det har hänt liiiite saker på vågen sen jag började äta nyttigt. Mer säger jag inte nu.


Imorgon ska jag och Linda iväg på en rolig sak kl. 16. Jag återkommer med vad det är när vi varit där och fixat o donat ;)  Efter att vi varit där ska jag försöka skynda mig hem och gå ut med hundarna och sedan tillbaka till stan för att gå på personalmöte.

På onsdag ska jag ner till Stockholm för att se Calvin Kleins nya kollektion. Det ska bli riktigt kul.

Min bikini som skulle komma till butik efter att vi varit i spanien ska tydligen levereras till butik imorgon redan. Jag får en ny bikini innan vi åker!!! :D som jag har längtat!!!

Vi har även bokat hotell för ett par dagar sedan. Blev en lägenhet på lägenhetshotellet Vista Sol. 2500 kr för 2 personer i 9 dagar. Det är ju inte så att man klagar direkt!

Imorgon bär det av till veterinären med Tequila och Whiskey. De ska steriliseras och kasteras. Samt öronmärkas och Whiskey ska vaccineras. Så vi ska upp tidigt fast det egentligen är ledigt och sovmorgon. Men men, det måste göras innan det blir kissebäbisar här hemma ;)


Nu ska hundarna rastas och jag ska skrubba håret med silver schampo o hoppas på att bli blondare :)

Nighty Nigthy Dudes!








Kommentarer
Postat av: Nikita - Hundar och trams!

Tack och lov har jag bara en hankatt, det är värre med en av mina kastrerade daghundar som fortfarande försöker sätta på löptikar. :p

2011-03-29 @ 09:27:35
URL: http://ta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0