Fler besökare?



Idag har jag inte hunnit med mer än två inlägg men jag har redan mer besökare än jag brukar. Undrar hur det kommer sig? Kul är det i alla fall att man kan roa någon :)

Imorse skrev jag ju att jag kom upp till gymet. Det gick bra sedan att köra på gymet. Körde kardio. Löpbandet med blandad powerwalk och löp. 200 kcal utan lutning och blandning mellan 6.5km/h till 10km/h i 4 km. Kände mig riktigt nöjd när jag gick därifrån. På jobbet rullade det på som sjutton idag eftersom vi har strumpkampanjen. Trodde att det skulle vara lugnare med tanke på att det är helgen innan lön men det var i alla fall full rulle!

Efter jobbet kom Niclas och hämtade mig. Så åkte vi en tur till gymet igen och denna gången blev det kardioträning på crosstrainer. 1.5 km och 200 kcal brända. Dagens sammanfattning blir då 400 kcal och 5.5 km i sträcka. Nöjd!!

Efter gymet åkte vi förbi Willys och handlade lite saker till kvällens middag som blev tacos. Jag var duktig och höll mig borta från brödet och åt bara grönsaker och köttfärsen. Med salsa och gräddfil naturligtvis :)
Efter maten blev det lite soffhäng när maten skulle landa i magen.
En kort stund därefter dök Onepiece-twinsen Fia och Elina upp för att umgås. De har gjort fjällen osäkert en vecka nu och har precis kommit hem. Rehab för båda? Det kan nog behövas med tanke på bilderna som postats under veckan ;)
Med lite tillåtelse från twinsen kan jag slänga upp någon här nån dag så förstår ni vad jag menar!

Nu ska jag äta min dagliga apelsin och sen ska jag gå och sova. Den där kvällsapelsinen börjar sätta sig som en rutin för mig och nu kände jag att suget kom igen.

Ska försöka åka och sola en sväng imorgon så man kan bättra på den påbörjade brännan. På måndag blir det blondare i håret. Jag längtar! Wiiie!!!

Sov gott alla så hörs vi imorgon bitti igen!

Ledig dag imorgon så då blir det garanterat uppdateringar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0