Frukost tajm


Jag har bytt ut lite av mina frukost saker också så här i samband med träningen. Istället för fruktyoghurt äter jag kvarg blandat med lite light saft. Kvargen är nästan fettfri och lighten är ju mindre socker. Plus att kvargen innehåller mer protein. Till det äter jag ägg. För er som är sugna på något gott och lite sött, blanda 250 gr kvarg med en skvätt light saft. Det blir så gott! Nästan som en efterrätt.












Kör kvargen från Lidl då det är billigast där. 500gr kostar 9.90. Vi jämförde med willys och där kostade det ca 8 kr för 250 gr.  Blir ju rätt dyrt om man äter det i längden ju. Det går ju ändå ca 500 gr på 1-2 dagar. Beroende på om jag äter det både till frukost och kvällsmål eller bara som frukost.


Idag är vi lediga båda två. Niclas sitter och kollar på en Iron Maiden spelning nu och jag ska diska snart. Sen hade jag tänkt att ta mig ut i förrådet och rota lite och kanske åka och slänga lite på tippen idag. Vi har FÖÖÖÖR mycket saker. Vi ska boka in en dag för att hyra ett släp så ska vi köra bort både våra saker och Johanna och Davids saker från deras förråd, sånt som tar mest plats. Vi skulle nog egentligen kunna tömma nästan hela vårat förråd. Typ behålla julsakerna och sommardäcken i förrådet typ!

Nu ska jag röra på mig från datorn en stund.. Blir mer uppdatering senare

Later dudes!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0