Full rulle på städningen


Nu är det full rulle på städningen hemma. Disken är diskad, i alla fall halva. Får inte plats med så mycket i vårt diskställ. Diskmaskin vore nåt ;) fast fasiken vad lat man skulle bli då!

Skulle åkt och solat hemma hos Niclas föräldrar ikväll egentligen men hans mamma är sjuk så hon orkade inte med besök idag. Niclas och hans pappa sticker o kollar på bandy ikväll. Själv vet jag inte riktigt vad jag ska göra... Undrar om man skulle våga färga håret själv? Jag vill ju verkligen bli riktigt ljusblond nu! Eller så väntar jag tills imorgon när Johanna har lovat att hjälpa mig. Så kanske man inte blir helt randig i håret ;)

Nu måste jag äta något för magen börjar kurra.

Later dudes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0