PMS humör... Jag hatart!



Precis nu för en stund sedan så kom mitt pms humör. Gud vad jag inte har längtat efter det... Suck! Ska nog ta o köpa hem sån där hälsokost medicin som hjälper mot humöret igen. Åt ju sån förut så skadar ju inte att försöka igen. Mupp-humör!

Har suttit o kollat på The Hills, säsong 5. Eller en skiva av säsongen. Skulle verkligen vilja träffa de där som är med i The Hills någon gång....

Nu ska jag leta upp något att äta o försöka bli av med mitt dåliga humör innan Niclas kommer hem så han slipper stå ut med det!


Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Låter nice! Tycker att Calvin Klein har väldigt fina bikinis, enkla och orginella som håller länge. Ska absolut ta en sväng förbi närmaste twilfitbutik!

2011-03-08 @ 15:13:25
URL: http://soockertoopp.blogg.se/
Postat av: Niclascarmen

Lovely site keep it i will be back that you.

2012-06-28 @ 09:37:36
URL: http://niclascarmen.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0