Datorn har varit "trasig"


Det blev inget bloggande igår kväll för när jag skulle sätta mig så hade katten legat på tangenterna och lyckats stänga av tangenterna. Jag som inte är teknisk fick ju inte igång dem igen.
Nu startade jag i alla fall om datorn nu på morgonen och VIPS så funkar dom igen :)

Tequila ÄLSKAR att lägga sig på tangenterna. Vi har en lampa vid datorn som värmer skönt på tangenterna och sen är det ju en laptop så då blir ju den lite varm i sig.

Skulle faktiskt vilja ha en egen mini laptop!

Får spara pengar så kan jag kanske ha råd att köpa en sån framåt våren :)

Planer för dagen är att röja så mycket som möjligt i lägenheten.
I helgen ska det tapetseras och målas.
Sen bär det av att börja flytta efter det.

Ikväll kommer Micke och då ska vi nog ut och äta på Texas Longhorn här i Uppsala. Dom har GOOOOD mat!


Dags att ta hundarna på morgonpromenaden nu.
Update later!




Kommentarer
Postat av: Ami

Texas Longhorn låter delicious! :D



Har du fått några ''cravings'' ännu? (Nåt du bara måste äta och blir sugen på hela tiden)

2011-11-08 @ 11:22:04
URL: http://amicruz.blogg.se/
Postat av: Ami

Inte nåt så där speciellt jag måste ha hela tiden, men om jag blir sugen på något måste jag verkligen ha det.. och NU :P



De 3 saker jag blir mest sugen på är stek med potatis, grekiskt och julmust :P

2011-11-08 @ 11:43:32
URL: http://amicruz.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Ja, dom tvålarna är super! Ska du ha bebis? Grattis i så fall :)

2011-11-08 @ 11:43:36
URL: http://ceciliabjorkqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0