Sjukstuga

Jag är sjuk och Sheeky är sjuk. Hon är dålig i magen och jag är fortfarande knockad av förkylningen.

Niclas jobbar hela dagen så vi får ligga här hemma o tryna tills sent ikväll. Han jobbar till halv sju och sen ska han träna efter det.

Enligt gravidkalendern så är det från den här veckan man kan känna att det börjar röra sig i magen. Mellan vecka 16-20 brukar det starta.
Väntar med spänning varje dag!
På tisdag nästa vecka är det dags för RUL på Akademiska. Det kommer bli spännande att se hur mycket kotten har växt <3

Ska ta o blunda en stund nu och vila. Febern tröttar ut mig...
När jag vaknar igen ska jag göra en ananas och jordgubbs smoothie.

So long!


Kommentarer
Postat av: Ami

Prova att ''buffa'' runt på magen så kanske du får respons! :)

2011-11-14 @ 18:42:07
URL: http://amicruz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0