Ännu en dag i förkylningens tecken

Jag undrar helt ärligt hur mycket snor en näsa kan producera? Och hur lite påfrestning stämbanden tål?
Jag är så hes att rösten försvinner stundtals och näsan var det länge sedan jag kunde andas igenom och känna någon doft.

Ska snart koka mig lite mer tea och kurera halsen.
Är sjukanmäld nu ett par dagar och hoppas att jag kan vara tillbaka på tisdag enligt schemat. Det mesta hänger ju på rösten. Man måste ju kunna prata  med kunderna.
Sen är det ju inte så fräscht emot kunderna att stå där och snora. Jag skulle inte vilja ha en sjuk expedit om jag gick och handlade någonstans.

Nu ska jag dricka mitt tea och mysa med hundarna

Over and out until later!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Följa varandra via bloglovin? Följ mig http://www.bloglovin.com/blog/3051244/tinanjse# där så börjar jag följa dig! :)

2011-10-30 @ 15:34:11
URL: http://tinanj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0