Jag hatar att rensa skåp!



Imorgon kommer anticimex och ska spraybomba HELA vårat kök. Äntligen  ska de där förbaskade småkrypen försvinna för gott!
Har slängt ALLT i skafferiet i flera omgångar men de kommer tillbaka dom j*vlarna!

Nu håller jag på att packa ur allt ur alla skåp och lägga ner det i banankartonger. Fasiken vad mycket grejer man har i ett kök!

Minns en gång när jag skulle teckna försäkring på min första lägenhet. Då sa kvinnan i telefonen till mig att köket kunde man gärna lägga på lite extra för sånt där lösöre eller vad det nu heter, för det är så dyrt att köpa in saker och fylla upp ett komplett kök om det skulle hända något. Nu när man tänker efter så stämmer det ju! Saker att fylla ett kök med om man räknar med porslin och grytor och maskiner skulle ju lätt hamna på 15-20 tusen utan problem!


Ut i köket en repa till nu då!

Ha de så länge!

Me and the bugs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0