Mer mums



Har diskat och väntar på att älskling ska komma hem från jobbet.
Ätit lite mer mumsigt. Blev en skål med nyponsoppa och vispgrädde.
Ska laga blodpudding, bacon och potatisbullar till middag ikväll.

Någon som såg melodifestivalen i lördags?
Jag brukar inte se den men var tvungen att se den i år eftersom Dead by April skulle vara med.
Helt galet sjukt underbart att de gick direkt till Globenfinalen!
Jag hoppas att jag kommer ha råd att köpa biljetter till finalen för jag vill verkligen gå och se den!





Im in love as usual!


Kommentarer
Postat av: Emma - med prinsessan i magen ♥

Vi verkar vara många som ska få majbebisar! :}

Populärt att göra bebis på sensommaren verkar det som, haha!

2012-02-10 @ 14:29:16
URL: http://emmaskoog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0