Bitter



Satt och kollade genom mitt konto och ser att det har dragits 94 kr från mitt konto när jag handlade på apoteket.
Jag köpte tabletter för sura uppstötningar som kostar 50 kr!
Jag tror jag vet var felet ligger.
Hon plockade fram en sort först som jag inte ville ha. Så hon blippade in den och glömde ta bort den innan hon blippade in den nya som jag skulle ha. Så jag betalade alltså för båda men fick en.
Dum som jag var så tog jag inte kvittot.
Ska gå förbi där sedan o se om de kan göra något åt det. De borde ju hitta det i kvittosöket. Vet ju vilkem dag och vilken tid jag var där.

Har börjat ha en helvetisk halsbränna nu. Det är skitjobbigt.
Hoppas det ger med sig efter ett tag. Annars kommer det bli riktigt drygt. Inatt var jag vaken två timmar för att det brände så mycket i halsen.

Ska ta och piffa lite i barnrummet och diska.
Jag börjar redan bli rastlös och vill att kotten ska komma nu.
13 veckor kvar... Känns som en evighet.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0