Intressant med bloglovin



Tittar inte så jätteofta på min egna bloggsida. Jag vet ju hur den ser ut. Och jag vet att jag skulle behöva designa om den men det är jag kass på så jag får stå ut med den som den är.
Men hur som haver så kikade jag in på sidan nyss och jag såg att jag hade 7 stycken som följer min blogg.
Det är ju spännande!
Undrar vilka det kan vara?

Har precis fått i mig en sen lunch. Blev potatisgratäng, fläskkött av nåt slag och tomat och ruccola till det.
Det var inte helt fel!
Imorgon blir det våfflor till lunch när Niclas är på jobbet.

Nu är jag sådär sugen på någonting igen men kan inte komma på vad jag ska äta.
Polka glassen är ju slut. Den åt jag upp för ett par dagar sen.
Har lite mangoglass men vet inte om jag är riktigt sugen på det.
Egentligen tror jag att jag skulle vilja ha en bakelse av nåt slag. Eller vaniljglass med sirap. Det finns varken vaniljglass eller sirap. Båda har tagit slut.
En kopp tea med extra honung då kanske? Så man stillar det där sötsuget?
Nu blir det en tur ut i köket och röja för att se vad jag hittar.



Så här ser magen ut nu den här veckan. Sista veckan innan man är fullgången :)




So long kära ni!







Kommentarer
Postat av: Victorias fotovärld

Oj, vad spännande! Snart är det nog dags! Lycka till!

Sv: Tack!

2012-07-02 @ 14:23:25
URL: http://victoriarennerstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0