FUCK!!

Har cyklat hemifrån till boländerna och tillbaka och köpt ett uv rör till sköldpaddorna. När jag kommer hem så upptäcker jag att det är för långt. FAN!!!  Det är 1 mil enkel väg!! Inte alls sugen på att cykla tillbaka en vända till.

Som tur är har man snälla vänner som ställer upp. Jimmy och Maria kommer snart och hämtar upp mig så att jag får åka och byta den. Tack snälla ni!!

Så mot Arken Zoo en gång till!

Tvätten är klar!!! :)

Äntligen är tvätten klar. Allt inför resan är tvättat. Nu ska det bara packas!

Äter en snabb lunch nu

Snart åker jag till Arken och handlar lysröret till turtlarna. Skönt väder att cykla i :)

Hörs om nån timme eller två!

Ny design?

Jag vill verkligen ha ny design på min blogg men kan inte ett jota om hur man gör och ändrar!!! Vart kan man läsa eller vem kan göra?

Nyss varit ute på en timmes promenad med hundarna. De skötte sig fantastiskt bra hela promenaden så det var en underbar söndagspromenad! :)

Nu är det dags att ta sig ut till tvättstugan igen och fixa vidare!

Lappland imorgon here we come!

Besökare

Klockan är snart tio på morgonen och jag har redan haft ca 20 besökare på bloggen. Det kanske blir en sån där dag med massor av besökare? :)

Sitter och äter min äggröra som vanligt och blippar på min nya iphone och försöker lära mig den. Har precis hittat mina sim-kontakter i telefonboken ;)
Det kommer nog ta ett tag innan jag förstår hur allt funkar så otekninsk som jag är! Sen hoppas jag att jag gillar den :)
Än så länge är det positivt!

Snart ut till tvättstugan och sen efter det ut med hundar.

Det verkar bli fantastiskt skönt väder ute! :) Me like a lot!!

Later dudes!

Tidig söndagsmorgon

Har varit och slängt in de första maskinerna tvätt i tvätt stugan. Nu sitter jag med mitt kaffe och har ätit min surdegssmörgås. Ska strax cykla ner till vägen och möta upp björn och få min nya iphone :)

Vi hörs igen om en stund! :)

Ida på besök

Har haft Ida på besök. Hon ska vara hundvakt när vi åker till lappland. Så vi har tagit hundarna på 1,5 timmes promenad, träning av fotgående hela tiden. I början var det kaos i hundarnas huvud. Så mycke roligare att busa när Ida är här ju. Men efter att jag varit inne på ica maxi och handlat en påse med hundgodis som de fick som belöning när de var duktiga. Det blev lite bättre resultat då ;)

Nu ska jag sortera tvätten. Imorgon bitti kl. 6 börjar tvätt tiden. Då ska jag slänga in tvätt i maskinerna och sen cykla ut till stora vägen för att möta björn som kommer med bussen (kör bussen) som ska lämna min iphone som jag köpt.

Senare på eftermiddagen blir det en cykeltur till boländerna och Arken Zoo. Köpa ett uvrör till sköldpaddorna.
Tur man inte har så mycket pengar för jag älskar djuraffärer ;)

På kvällskvisten blir det gymet och att hämta upp Ida på stan. Hon ska övernatta här hos oss för att vara inne i stan tidigt om hon behöver jobba. Sen är det ju bra att hon sover här så att hon ser hur allt går till på kvällen och morgonen med alla djuren.

Jag har hittat mitt drömhus..... Är det någon som har 2,5 milj att låna mig?

Drömhuset

Ska gå och sova nu och drömma om huset....

Natti!

Och vågen går neråt.....

Ursäktar att det inte blev någon uppdatering under eftermiddagen och kvällen igår. Niclas lillebror blev sjuk så var tvungen att åka med honom till Närakuten nere på stan.
Det är i alla fall en godtagbar anledning till varför det inte bloggats något.
Nu har han fått mediciner och är förhoppningsvis bättre om några dagar och han kan fortfarande följa med till lappland på måndag :)

Vägningen imorse gav mig ett leende. Vikten går fortfarande sakta och säkert neråt. Jag är så lycklig!

Mellanmål nu

Rekommenderas starkt till de som inte smakat den!

Totalt näringsvärde:
25 gr protein
8,75 gr fett
8,75 gr kolhydrater

Perfekt som mellanmål!

Nu ska hundarna rastas innan Ida kommer. Då blir det en långrunda med hundarna.

Jag är så NÖJD!

Kom hem för ett par timmar sedan. Åkte till gymet vid halv nio och körde ett kardiopass. 300 kcal brände jag och det känns jättebra! Ikväll ska jag bränna lika många hade jag tänkt. Det blir 600 om dagen. Kanske kan utöka till 400 kcal per pass när jag kommit i lite bättre form.
Har även gått ner snart 3 kg sen den 10 juni. Det är jag också jättenöjd med! Går ner ett par hg om dagen nu. Jag älskar att få gå upp på morgonen och ställa mig på vågen!

Efter gymet gjorde jag frukost medans Niclas åkte och tankade upp bilen inför lapplandsresan på måndag.
Jag lagade iordning äggröra. Till det åt jag mörk ciabatta, utan smör, med ett par skivor skinka och en skiva ost, toppad med två skivor tomat. Ett glas juice avslutade den delikata måltiden ;)
Niclas tryckte i sig så mycket han fick i sig av fett och annat gott. Han ska ju upp i vikt. Det är det som är lite krångligt här hemma. Han ska upp och jag ska ner.
Försöker laga lagom nyttig mat och så avhåller jag mig från såserna, äter mindre kolhydrater och mer protein och sallad, samt minskar på portionerna.
Jag tror att portionernas storlek för mig är det stora problemet till att jag inte gått ner i vikt tidigare. Förr var jag mätt på en halv pizza. Nu kan jag smälla i mig en hel utan problem.
Krympning av magsäcken pågår!

En trött jag på väg till gymet imorse

Framme vid
gymet

Färdigbränt!!!

Ska ta mig en dusch nu eftersom det inte blev någon solning. Får ta och beställa hem melanotan istället så att jag slipper tänka på sola hit och dit.

Vi hörs lite senare! :)

Dags för att bli knockad

Nu är det dags att bli knockad av John Blund. Maten ligger på sin rätta plats i magen och hundarna har fått gått sin 20 minuters kvällsrunda. Alla kommer sova gott med andra ord :)

Imorgon ringer klockan som vanligt 07:45 och det är dags att bege sig mot Puls och Träning för lite morgon motion. Satt inne och tittade runt på deras sida och kom fram till att det skulle nog vara skitkul att jobba som PT faktiskt! Man kanske skulle kunna höra med dem om vad de söker för folk och vad de har för kriterier?

Idag beställde vi hem ett paket från Svensktkosttillskott. Niclas beställde hem lite olika pulver av olika slag. Själv nöjde jag mig med ett 20-pack Swebars. De är superbra när man är godissugen. Man blir trött på socker och sötsaker efter halva baren. Perfekt! Banan och choklad smak blev det denna gången. Nästa gång tror jag att jag ska testa på Fudge Crisp, låter himla mumsigt det med!

Nu ropar som sagt sängen efter mig och vi hoppas på att John Blund inte dröjer alltför länge innan han kommer och knockar mig.

(bild lånad från www.kotteshoppen.se)

Nighty night!!

Polis-pådrag runt knuten

Håller på att förbereda för middagsmaten tills Niclas kommer hem. Lagar laxfiléer i ugnen som jag snittat och lagt ner lite pepparrots röra i. Röran är gjord på philadelfia ost (mager 5% fett) pepparrot på tub/burk samt pressad citron. Det är olagligt gott och nyttigt!

Om ca tjugo min är maten klar......väntar....... magen kurrar o munnen dregglar för den vet hur gott det kommer att bli ;)

Tidigare idag på lunchpromenaden med Diwa så hörde jag någon som jämrade sig uppe i skogen. Lät som någon som gjort sig illa och låg o kved. Jag vågade inte gå in själv i skogen, man vet ju aldrig om det kan vara någon som försöker lura in en i skogen. Sprang hem och ringde polisen som skulle skicka en patrull. Eftersom polisen var på väg så kände jag mig lite tryggare så jag kopplade på Diwa kopplet igen och gick bort till skogen där jag hade hört ljudet. Knatade in i skogen och letade runt för att se om jag hittade någon. Tomt överallt. Fick nästan lite panik och ångest att jag inte kollat första gången ifall det var någon som blev slagen eller något sånt och sedan blivit ivägsläpad.
Efter en stund kom polisen med hund och började söka i området.
Jag traskade hem och lämnade Diwa. Gick tillbaka till skogen för att se hur det gick för dem.
Mötte polisen som precis satt sig i bilen igen. Han körde fram till mig och berättade att han inte hittat något men hade fått information om att det ligger ett hem i närheten för autistiska pojkar. Så en av pojkarna hade då varit ute i skogen och tjoat.
Kände mig lite dum som ringt polisen och bad om ursäkt för att de hade fått rycka ut.
Han tyckte inte att jag skulle känna mig dum och sa istället att det var bra gjort att ringa. Jag kunde ju inte veta vad det var och om personalen skulle fått tag på killen från hemmet. Hade de inte fått det så hade ju polisen varit tvungen att hjälpa pojken.

Så lite dagens goda gärning har man väl kanske gjort, även fast det inte var så mycket gärning. Var väl mer tanken som var god?

Nu ska jag kolla till laxen och invänta Niclas som precis har slutat jobba :)

Fyra sorters lök

Prisa keso vad gott det är!
Naturell, lök, ananas passion, feta oliv.... Det är gott och nyttigt! Såna kombinationer tycker jag om. Just nu äter jag en sen lunch. Äggröra och keso med fyra sorters lök.
Riktigt förbannat gott!!

Ett avslöjande: Min självdisiplin har gett resultat. Utan godis och annan onyttig mat så har jag nu gått ner 3 kg sedan den 10 juni :) Jag är så himla glad och nöjd. Det peppar mig ännu mer!

Ska alldeles ta en cykeltur till ica väst och handla ägg. De hade billiga där så då passar man självklart på!
Sen hem och ta ut hundarna innan jag ska iväg och hälsa på Niclas på jobbet.

Imorgon blir det en tur till Lidl och köpa ett par förpackningar med kvarg. Tror jag. Eller om jag ska vänta med det tills man kommer hem från lappland? Kanske är en bättre idé?

Ica väst here i come!

Underbara semsester!

Nu ska jag ut i solen och grilla! Älskar våran uteplats! Kommer att sakna den när vi flyttar.

Underbara semester!!!!

Middagsbjudning

Har haft Niclas lillebror Andreas här med sin tjej Louise. Bjöd dem på middag. Helstekt fläskfilé med chiliflakes, färskpotatis, sallad med fetaost och saltade solroskärnor och lite olika såser till. Till efterrätt bjöd vi på Vienetta glass och vattenmelon. Jag är PROPPMÄTT nu!
Det va väldigt trevligt ocjh mysigt. Många skratt blev det :)

Träningen innan middagen gick jättebra. Blev 30 min på crosstrainern, distansen blev 2 km och förbränningen blev 250 kcal.
Imorgon bitti åker vi till gymet igen och kör. Jag kör dubbel pass imorgon. Först på morgonen och sedan på kvällen. Ska upp i 60 min kardio inom en månad har jag bestämt mig för. Det var där jag låg när jag var vältränad. Klart att jag kan komma dit igen!

Snart dags att ta sig till simhallen också. DET är bra träning.

Äta upp den sista vattenmelonen nu och hoppa in i duschen o sen jumpa ner i sängen.

Time for shower!!!

Over and out babes!

Bilder

Ätit en brunch med Andreas nyss. Sen en runda med hundarna. Nu är dom trötta och sover.

Nu sticker jag till gymet!

Gooooomorrrron gomorron!! (hör göteborska)

Sovit på tok för länge! Hade inte så mycket frukost hemma så Andreas har stuckit iväg till Maxi för att handla. Oturligt nog hade Niclas fått med sig båda våra hemnycklar så kunde inte låsa eller komma åt min cykel. Jag min smarta blondin som jag är, hörde då att grannen kom hem. Nallade hennes nyckel till förrådet och vips så hade vi kommit åt en cykel iaf. Så nu väntar jag hemma på att han ska komma tillbaka med lite frukost.

Ska städa skåpen i köket idag. Har dragit ut på det men nu är det ju sånt väder att man kanske skulle ta o passa på. Solen försvinner ju om vartannat!

Hörs när vi störs!!!

Ledig dag tillsammans

Idag har jag och Niclas varit lediga tillsammans. Jag har ju semester och Niclas hade sin lediga dag i veckan idag. Vi har cyklat runt stan och uträttat ärenden. Först in på mitt jobb och sen ner på Darkwell. Niclas skulle prata töjningar och jag ville få mer info om microdermal piercings. För några år sedan så tog jag ur min piercing i nacken för att den aldrig ville läka. Skittråkigt, för jag var den första som Paul, som då jobbade på Darkwell piercade i nacken. Men nu är den ute i alla fall och jag pratade med killen där inne om det skulle gå att fixa en ny i nacken. Han rekommenderade microdermal piercings istället, vilket inte gjorde mig något eftersom jag alltid hade velat ha det. Man kan ju även ha skindivers men de kan man inte byta till olika pärlor på så det går bort för mig.

Microdermal piercing

Bild lånad från Studio Marillion

När vi hade besökt Darkwell cyklade vi ut till boländerna för att köpa en värmelampa till sköldpaddorna. Brukar handla på Arken men de hade slut för tillfället. Blev Djurhobby istället.

Lampan inhandlad och vidare hemåt. Hämta bilen och åka över till grannarna David och Johanna för att lasta grejer till tippen från deras renovering där hemma. Blev en släpkärra att åka och tömma.
Efter körningen vill de två bjuda på mat. Åkte förbi Ayakos Sushi. Mums sa magen! För mig blev det en 9 bitars med lax och maki. Oh nu blev jag sugen IGEN!! ><

Därefter har det bara varit innemys tack vare vädret. Det har vräkt ner och åskat.

Så här såg det ut hemma hos Lina tidigare i eftermiddags.

Här pratar vi oväder!!!

Hörde att det hade regnat och haglat så mycket i Sundsvall att larmen på parkerade bilar hade startat!! Då vräker det ner kan man gissa.

Niclas bror är här och övernattar hos oss. Vi har kollat på film tillsammans och ätit MASSOR med vattenmelon och druckit icetea. Det var också jätttegott.
Känner mig nöjd med att ha klarat mig från sötsaker i över en vecka nu. Har hittat min "grej" om jag blir sugen på något sött, digestive-kex :) Någon gång lyxar jag till det med lite brieost på den också ;)

Nu ska jag ta en dusch och krypa ner bredvid min andra hälft som förmodligen redan kommer att ligga och snarka ikapp med Sheeky när jag är klar i duschen.

Sov gott!

Over and Out!

Jobbig natt och trött dag

Hade svårt att sova natten till idag. Tankarna snurrade mycket. Tänkte mycket på Krille och på Reb. Kommer dagar då jag tänker på er och saknar er nåt så otroligt!! Kan fortfarande inte förstå varför ni är i Nangijala och inte här med oss... Såna nätter som den här, finns även dagar som är så ibland, tunga som sjutton, man vet inte hur man ska orka genom dagen eller natten för tankarna sitter som fastklistrade i skallen. Minsta sak som jag kan läsa eller höra eller se när jag har en sån dag kopplar jag ihop med er. Man får försöka tänka, de dagarna som är tunga, som Em brukar säga, det är en dag närmare återföreningen, även om det kommer att dröja länge.

Bläddrade genom mailen igår, hittade mail från dig Reb. Kommer ALDRIG att radera dem. Kommer aldrig radera ditt nummer och jag kommer nog tyvärr aldrig att fatta att det är som det är....

Om ett par veckor tänker jag åka och ge dig blommor och hälsa på dig...

Och du Krille som ska bli morbror snart... Förmodligen till den sötaste ungen som kommer att sätta sina fötter på den här jorden. Jag är säker på att du är nöjd när du ser din lilla systerdotter där ifrån där du är...

Till er underbara änglar där uppe i Nangijala...

Krille

Reb

Helvete vad jag saknar er!!!

Fortsättning på föregående...

Som jag tidigare skrev tidigare så var ju festivalen helt fantastiskt grym!
Suttit och tittat genom lite bilder nu från gårdagen och FAN va jag vill tillbaka!!!

Dead By April

Kvelertak

In Flames

Mustasch

Slipknot

Dags att nanna kudden nu! More updates 2morrow rockers!!

En sån där lunchblogg igen

Eftersom jag då är tillbaka i gamla spår och bloggar igen så är det ju en självklarhet att lunchblogga precis som förr! Och med tre veckors ledighet här nu framöver så hinner jag nog med en del skrivande!

Nu sitter jag på jobbet. Jobbar uppe på Gränby Centrum idag på vår andra Twilfitbutik. Hoppar in här extra då och då. Har precis ätit upp min lunch och nu sitter jag och njuter av en kopp tea med skogsbärssmak. Jag har 4 timmar kvar till semestern. Nedräkning..... :)

Festivalen igår var fruktansvärt bra! Ville inte att det skulle ta slut. Band efter band spelade öronen av oss. Åh så sjukt underbart det var! Alla band, förutom Graveyard, var bra. Vet inte riktigt vad Graveyard hade där och göra? Bästa showen stod i alla fall Slipknot för. Utan tvekan! Jäklar vilket drag det var!

Nu är lunchen slut så hinner inte skriva mer om Sonisphere men fortsätter med det i nästa inlägg ikväll när jag kommit hem!

Ha en fortsatt skön söndag tills nästa gång!

Fan vilket röjj!

Hinner inte uppdatera något nu, och hann inte igår heller, vilken dålig bloggare jag är! Var i sthlm hela dagen igår på Sonisphere Festival. Hade sjukt kul! Fick äntligen se mina favoriter DBA :) Uppdaterar mer på lunchen och ikväll/imorgon bitti kommer det bilder :)

Over and Out!!

Godis i byrålådan?

Köpt ett nytt sköljmedel. Jag tror att det verkligen kan lukta som godis i byrålådan!

Strawberry Lily Kiss

Sköljmedel är en jobbigt punkt för mig. Jag kan stå i evigheter i affären och välja och sniffa vilken som doftar godast. Många gånger hamnar man på sin gamla vanliga men ibland hittar man nya godsaker! Har ni samma problem när ni ska välja eller kör ni ett och samma som ni har haft i tid och evighet?

Två dagar kvar.....

Har två jobbdagar kvar innan min semester. Den är efterlängtad fast jag redan hunnit vara i Bulgarien en vecka och i Spanien i 9 dagar. Berest jag är! På semestern ska vi åka upp till stugan i Lappland andra veckan och tredje veckan ska vi åka till värmland där jag växte upp. Träffa Cathrine och Erik, Johan och alla dom. Fy fasiken vad jag längtar! Cathrine ska fylla på mina naglar då när vi är där.

Köpa nya träningskläder vore bra om jag hade tid o råd med nån dag också. LÖNEN VAR ÄR DU?! lönen som kom nyss han man ju knappt se på kontot... Bilen som skulle lagas för 5500 kr, vanliga räkningar för ca 10 och sen ner till Göteborg på rockhelgen. Den här månaden hade jag gärna haft två löner. Om någon fick extra mycket och känner att dom inte kan göra av med allt så kontakta mig för kontonummer!

Nu börjar jag bli lite omotiverad att skriva nåt mer. Tom i huvudet o trött. Blir duschen och sängen nu så att jag kommer upp i tid och kan träna.

Nighty!!!

Kvällspromenad med grannfrun

Blir nog en kvällspromenad med min kära grannfru Johanna, från andra sidan skogen. Hon brukar vara ute o motionera på kvällarna så jag blev sugen på att göra henne sällskap. Skönt att gå med sällskap. Kör hellre själv på gymet när man får plugga i hörlurarna o köra loss till nåt som DBA, Amaranthe eller Raised Fist. Då går det undan. Eftersom magen fungerar bättre idag så ska jag packa gymväskan och svänga förbi gymet imorgon när jag slutat jobbet. Om jag inte kliver upp och åker innan jag börjar kl nio iofs. Det är ju alltid skönt med morgonträning... Hmm... morgonträningen lockar faktiskt mer! Då kommer man hem tidigare också.

Äter upp sista kalopsen från igår. Lite protein innan promenaden. Det är ju så GOTT med kalops. Något jag skulle kunna leva på. Kalops och oboy! <3 DÅ skulle jag nog garanterat få problem med min mage ;)

Någon som är duktig på blogg/webbdesign är välkommen att höra av sig! Jag behöver dig!

Kom fram!

Kan den där solen ta o hålla sig framme? det är inge kul att sitta i skuggan...
Inte får man nån färg i skuggan heller... Åh va gnällig jag är nu. Äkta svensk, vi gnäller oss genom livet!

Ut o sätta sig igen o hoppas på att solen stannar framme.....

Lovely music for your ears

Snart är det semester! Wiihoo :)

Gomorrrrrron!

Eller god förmiddag, hur man nu vill se det. Tror att magen minsann är bättre idag. Men vi ska inte hoppas för mycket eftersom dagen bara har börjat.

Nu ska hundarna rastas och sen ska jag sätta mig ute i solen på uteplatsen en stund o bara vara!

Apotek runt hörnet till 22

Ja visst är det bra att bo bredvid ett apotek som stänger kl.22? Då behöver man aldrig oroa sig för att inte ha saker hemma eller hinna hämta efter jobbet om man slutar sent. Va nyss där och hämtade ut min magmedicin och hoppas på att det ska vara en mirakelmedicin här nu så att jag kan vara fit for fight igen på fredag så jag kan jobba. Imorgon blir jag hemma från jobbet o vilar magen. Tänkte först gå men så är det ju lite stressigt på jobbet ibland så då kan det ju vara bra att vara hemma och vila magen en dag.

När lönen kommer denna månad så ska jag beställa hem sprutor från Quicktan. Det kommer bli skönt att slippa ha ångest att solen skiner när man är på jobbet inomhus ;) dessutom är en av bieffekterna minskad matlust, så vem klagar? Solbränd och viktminskning i samma grej!

Har även besällt hem min första Ziperall. Visst är den snygg? ;) Sen får vi se om den är i klass med Onepiece. Har man tur så är det så, för Ziperallen är lite billigare. När lönen kommer ska jag även klicka hem en sommar-onepiece som jag sett på sidan. En som är korta ben och korta armar. Orginalet kan vara lite varmt vissa dagar just nu! Så jag hoppas att den finns kvar om ett par veckor!

Nu ska jag slänga mig i sängen och ta min dagliga rond med John Blund. Hoppas han knockar mig råhårt och att Mr Sick i min mage inte tänker väcka mig lika tidigt som imorse med punches så jag håller på att avlida!

Såklart tar vi en godnatt sång innan vi stänger ner för ikväll!

Nighty Nighty Dudes!

Doktors besök

Vaknade imorse vid 4 med kramper i magen. Har haft det till och från sen i lördags men tänkt att d ska ge med sig... Imorse var det mer ihållande så jag ringde sjukvårdsupplysningen innan jag åkte till jobbet. De sa att jag skulle ringa VC. Fick en lunchtid där och nu har jag tagit prover. Sitter och väntar på att få svaren. Niclas flinar o går o säger: Vänta du bara ska du få se att det är blindtarmen. Men jag har bestämt mig att det inte ska vara den helt enkelt! ;)

Skulle gärna vilja äta något men måste ju vänta IFALL Niclas har rätt o man behöver åka till Akademiska o lägga in sig.
Är sjukt sugen Lottas äggröra!
Kommer du med en portion Lotta?

Nu håller jag på att laddar över bilderna från helgen i Göteborg. Det blev en del bilder!

Här är Alex som jag träffade på när han och Samina satt och väntade på att deras buss till Malmö skulle gå. Han Hade fått ett plektrum av Metallica!!!!!!!! AVUNDSJUK!!!  Nästa gång har jag också ståplats, här ska det inte sittas mer!

Dags att göra annat än att sitta vid datorn!

Åh härliga helg!

Inte skrivit på evigheter! Ibland har jag känt mig motiverad som satan men inte haft tiden, sen när jag haft tiden har jag varit helt tom i skallen!
Men nu är jag här igen och det är huvudsaken!

Helgen som gått har varit bland de grymmaste helgerna jag upplevt. Iron Maiden, Systmatic Slaugther och Metallica på samma helg. Är så grymt nöjd!

Ska leta upp lite bra klipp o gå igenom kameran på bilder till nästa inlägg så att ni kan få ta del av det goda :)

Efter maiden så drog vi med mina bröder o deras kompisar ner på en brygga o satt hela natten o festade. Kul och mysigt!

Så nu kan vi bocka av på live-listan:

* Iron Maiden

* Slipknot
* Mötley Crue
* Kiss

Känns som listan kan bli oändlig men där har vi väl de som jag skulle uppskatta mest att få se.
Nästa helg blir det ju In Flames, Dead By April och Slipknot i alla fall :) Rock on M.F!

Nu ska jag äta mat. Har svettats som en dåre på gymet och bränt massa kalorier. Ska göra samma sak imorgon igen!

Har nog magkatarr förresten. Det är jävligt oskönt! Kanske skulle ta o kila förbi apoteket imorrn o hitta några piller... Nu blir det kokt torst, färskpotatis och äggsås!